Handelsbetingelser

For at foretage et køb på kindroed.dk skal du fuldføre følgende skridt:

1. Find den eller de varer, du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
4. Godkend vores handels betingelser
5. Tjek, at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Alle priser er inkl. 25% moms og afgifter og i danske kroner (DKK). Priserne er dagspriser og kan blive reguleret. Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende købspris. Vi tager forbehold for udsolgte varer, leverandørsvigt og tastefejl.

Generelle oplysninger

Firma: Frøken Kindrød
CVR-nr.: 37 47 30 22
Adresse: Bispegade 5A, 6100 Haderslev
E-mail: frokenkindrod@gmail.com
Telefonnummer: 21 24 02 70

Betaling

På kindroed.dk kan der betales med Dankort, Visa, MasterCard og mobilepay.

Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Vi hæver beløbet på betalingskortet, når varen sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Leveringsmuligheder og priser

Vi tilbyder følgende leveringsformer for levering i Danmark:
Post Nord Hjem –  59,- kr. 
Pakkeshop – 25,- kr.

Eller man kan afhente varen i butikken.

Leveringstid er mellem 2-3 hverdage. Vi forsøger som udgangspunkt altid at sende varerne inden 1-2 dage. Bestillinger med flere produkter sendes som udgangspunkt samlet.

Fortrydelsesret

Du har op til 14 dages fortrydelsesret, når du handler på kindroed.dk Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

RETURNERING / Print din returlabel

Hvis du vil sende en pakke retur til os kan du bestille en returlabel der koster 59 kr. Den bestiller du på sms 22202500 eller email pia.schultz.heelsberg@gmail.com.

Når du afleverer din pakke hos en Post Nord pakkeshop, så husk at bede om en kvittering for at du har indleveret pakken, da dette er dit bevis på at det nu er Post Nord, der har ansvaret for pakken.

Det er endvidere muligt, at returnere din pakke i vores butik Frøken Kindrød på adressen Bispegade 5A, 6100 Haderslev

Regler ved returnering

Varen må ikke være brugt eller beskadiget. Du må afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Alle mærker og pristags på tøjet skal være intakte.

Returpakken sendes til:

Butikken Frøken Kindrød som fremgår af den downloade returlabel

Varens stand, når du returnerer den:

Du hæfter kun for forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan altså afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en af vores fysiske butikker.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vurderingen af den handelsmæssige værdi foretages altid af butikken Frøken Kindrød.

For at modtage hele købsbeløbet retur kan du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du kan afprøve varen, men ikke tage den i egentligt brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde, hvor du hæfter for værdiforringelse, fratrækkes denne købsbeløbet inden tilbagebetaling.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi hele ordrebeløbet, undtaget leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har bedt om anden tilbagebetalingsmetode.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og vurderet den, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Frøken Kindrød

Bispegade 5A, 6100 Haderslev

Reklamationsret

Når du handler på frank-i-roedding.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, slitage eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ønsker du at sende din reklamation til Frøken Kindrød skal du tage kontakt til kundeservice på frokenkindrod@gmail.com først. Reklamationer kan enten sendes til butikken Frøken Kindrød eller indleveres personligt i butikken.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 21 24 02 70 (mandag-fredag 9-15) eller frokenkindrod@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=DA

Forbehold og ansvarsfraskrivelse:

Frøken Kindrød tager til enhver tid forbehold for force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer .

Indkøbskurv